Hmmm....

Oj, vad jag fick kämpa igår för att ta mig ut och gå. Det sitter så djupt "latmasken"
Och den måste bort!! Jag måste övertyga mig själv med vinsterna att gå ut, och förlusterna av att stanna i soffan.
Och helt krasst finns det inget alternativ, men eftersom jag är så trög och latmasken sitter djupt, så blir det till att kämpa. Och när jag kommer tillbaka från min runda, som igår, och då få se Premier League, Arsenal - Liverpool 0 - 0 för övrigt, perfekt resultat för mig som älskar och håller på Manchester United. Och då faktiskt varit ute och gått, är en härlig känsla. Den känslan måste jag ta med mig och övertyga mig om varje dag. Vinst! Vinst! Vinst! Var vill jag vara på midsommar 2016, jo, 97 kg Då så! kämpa då!!! ;) ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0