2 varv i Milon

Så jäkla nöjd, jag kom ju inte iväg i tisdags på träning, så jag hade då i stället planerat att köra både onsdag och torsdag i stället, och så blev det. Så jäkla nöjd med mig själv efter två varv i Milon, och återigen, det känns så bra på vägen hem efter träningen.
 

Jag ska försöka att ta mig ut och gå på lördag (kan bli svårt, jag håller på och renoverar i källaren, och får hjälp) och då kan det vara svårt, men en halvtimme, borde jag få in. Och sedan på söndagen är det dags för det jobbiga, men urrensande sköna boxpasset.
 
 
Jag tror, för att sedan börja gå ned ytterligare, är att undvika passiva dagar, utan i stället komma ut och gå, t.ex. måndag och onsdag, samt lördag, för att köra två pass i Milon tisdag och torsdag, och på söndagarna boxpass, då har jag bara en vilodag, fredag, och det känns legitimt och vettigt, och framför allt hållbart, både på kort och lång sikt.
 
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0