Det känns ju så bra

Onsdagkväll, lite trött, lite bråkiga barn, lite tjurig fru (förlåt älskling), och så ska jag hitta energi att åka och träna, blä! det är mörkt, kallt, vill bara krypa upp i soffan och vara där....
 
Men! och det är ett stort MEN! Det är ju så skönt när jag väl kommer hem igen från träningen.
 
 
 
Och för mig passar det alldeles utmärkt att åka iväg strax före 18.30 och är då hemma igen strax före 20.00, och den tiden har jag faktiskt, och det ger mig en helt annan behaglig känsla, innan jag kryper upp i min älskade soffa, och känna mig tillfreds mig själv, att jag bestämde mig för att åka och träna, trots allt inre motstånd.
 
Och för att inte tala om den härligt peppande musiken i bilen på vägen dit
 
https://open.spotify.com/user/magnusson70/playlist/7GdVZSa6qFyCaXBCf4PrBJ
 
Här är min pepp och träningsmusiklista, den fylls på ibland, det byts ut låtar ibland....
 
Ha en bra dag alla
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0