Förlåt min frånvaro

Den dryga veckan som gått utan att jag skrivit något, beror på att jag har haft 3 sjuka barn därhemma, vilket lagt viss passivitet på "mitt" liv, dvs jag har tagit hand om mina sjuka barn, vilket gjort att jag inte har prioriterat bloggen, och det anser jag ger mig vuxenpoäng :),
Hur har det då gått med träning och kost. Om vi säger så här....NOT! Inte alls så bra, och det ser jag som nästa utmaning, att när jag är hemma med sjuka barn, att faktiskt också sköta just det, träning och kost.
 
Vågen denna ljusa härliga februarimorgon visar
 
 
och visst jag har gått upp i vikt igen, men jag ser det som en del av den dryga veckan som varit, och som jag då har av felaktiga skäl, (det är inte okej) valt att inte följa mitt nya liv.
 
Så den här veckan fortsätter jag med dem kloka valen, och dem kloka besluten, med disciplin och jävla anamma.
 
Jag har tänkt mig att under 2 år, gå ned 50kg! Jösses, där snackar vi utmaning. Och i år, till jul, 25kg, är detta möjligt! Ja, det tror jag stenhårt på. Men då går det inte att balla ur, pga av lite vab, ursäkter och skitprat, det borde och är väldigt möjligt att fatta vettiga och kloka beslut även hemma, men det krävs mer av mig där.
 
Så, ikväll, promenad, i morgon kvällspass i Milon, onsdag promenad, torsdag - Milon, lördag promenad och söndag box.
 
 
 
Jag siktar på detta! och det är klart genomförbart, Håll i nu för f-n :)
 
Ha en bra vecka, alla därute
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0