Måndagen den 20/2

Jösses vad slut jag var efter boxercisepasset igår, men å andra sidan, det är ju det som är meningen, men det som var skönt, var att jag hade relativt bra återhämning mellan dem olika stationerna. Det är intressant att något som är så jäkla jobbigt, och som jag blir helt slut av, ändå är så jäkla roligt. Jag tror att det har att göra med att det är mycket här och nu, och någon slags kanal för att få ur sig en massa som ska ut, (vad det nu är :) )
 
 
Vågen i morse, visade 134,8kg, det ligger still, men jag ska komma ut och gå, det är nyckeln tror jag, och jag ska återgå till mina 3km = 30 minuter, får det är bättre att jag kommer ut, än inte alls. (det räcker inte säger en del) men det räcker för mig, för att undvika passivitet.
 
Gå idag, Milon - tisdag, gå onsdag, Milon - torsdag, gå lördag, boxercise söndag, och den här veckan ska jag vara 100% i min planering, kontra mitt utförande. Jag ska även undvika det dåliga i kosten, dvs. bra frukostar, bra mellanmål, bra luncher, bra mellanmål, bra kvällsmat, inget på kvällarna, samt att ha en bra vätskebalans.
 
Ha en bra måndag alla!
 
Och kom ihåg, måndagen är den bästa dagen på veckan, varför då? Jo, för då är det längst till nästa måndag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0