Så jäkla nöjd!

För första gången på säkert 20år, så har jag tränat/gått 3 dagar i rad, det började med ett boxpass i söndags på Hässlöhuset, 1 timme. Så jäkla jobbigt och samtidigt roligt,
 
Tisdagen fortsatte på kvällen med en 5kms promenad, och igår kväll, (fast det för första gången fanns ett uns av motstånd,  
hade sån jäkla träningsverk från boxpasset), så blev det 2 varv i gymmaskinerna på Milon i Hässlöhuset, och jag har varit 100%ig i mina val av mat och dryck.
 
Så jäkla nöjd!
 
Men i morse var jag så jäkla sugen att se resultat på vågen (när ska jag få in i min tjocka skalle att vågen inte är viktigt, egentligen) det är så otroligt svårt,
 
I kväll så ska jag komma ut och gå 5kms rundan igen!
 
Ha en bra dag alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0