24 mars - 2017....

Trumvivel......dags för att väga in!
 
Men som jag meddelade igår, så hade jag inte så stora förhoppningar, då jag skitit i det mesta av allt det kloka.
 
 
Målet var att jag skulle väga 132,5kg, jag missade det med +2,4kg, inte bra, men jag trodde verkligen att det skulle var betydligt värre.
 
Och detta öppnar ju upp möjligheter att nå mitt mål - 130kg, den 24 april, fy f-n vad jag blev motiverad av detta!
 
Inget ont som inte har något gott med sig
 
Så hur ser planen ut, fr.o.m. söndag, den 26 mars, en vecka i taget.
 
Söndag - Boxpass - Hässlöhuset, måndag 3kms promenad, tisdag - två varv i Milon - Hässlöhuset, onsdag - 3kms promenad, torsdag - två varv i Milon - Hässlöhuset, lördag - 3kms promenad, söndag - Boxpass - Hässlöhuset.
 + bra kost, vettiga val och inga dumheter, är detta rimligt (igen) ja, det är det!
 
Jag tänker att jag sätter upp ett mål på dessa pass fr.o.m. 26/3 - 24/4 och genomför jag 75% av dessa är jag väldigt nöjd. Jag har ju trots allt en familj på 3 barn och fru att ta hänsyn till, och det är inte alltid jag råder över det, med tanke på sjukdomar m.m. Men jag ska göra allt som står i min makt, för att stå där stolt som en tupp den 24 april och då väga 130kg,
 
over and out, Steffe, kram på er och ha en riktigt trevlig helg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0