I morgon....

I morgon är det den 24 mars, jag skall då (enligt min plan) ha nåt ett av min uppsatta delmål för 2017.
 
Hahahahahaha, tillåt mig småle, det kommer att gå åt pipsvängen...
 
Vågen (som är en måttstock) i att jag får bekräftat att jag tränat bra, gått ut på mina promenader och ätit sunt och rätt. Av det har det blivit i stort sett ingenting under mars??
 
Jag håller på att förstöra (igen) allt bra som jag började med under januari och februari?? så dumt!
 
Så otroligt, fantastiskt dumt!
 
Men, jag kan lägga med ned och vänta på hin håle, eller återgå till mina kloka och bra val, och ta sikte på den 24 april.
 
För! Jag vet att jag kan, när jag bestämmer mig för att jag vill! Det hänger inte på någon annan än mig själv!
 
Så kom igen nu kära Hr. Stefan Magnusson (46) visa dig själv och för ingen annan att du vill, för det gör du!
 
Slöfock! :),
 
puss och kram på mig själv :),
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0