Måndagen den 13 mars

Så är jag då här, efter nästan två veckors passivitet och mindre kloka beslut.
 
Jag var iväg till Hässlöhuset igår och körde ett 75 minuters boxpass, och jag blev jätteförvånad, att jag efter att ha valt att missa två boxpass orkade så pass mycket som jag gjorde. Det i sin tur gjorde att jag blev väldigt motiverad att forsätta att kämpa (det klart att jag ska) så har jag bara 2kg kvar till den 24 mars.
 
I kväll blir det en 30 minuters promenad, innan ett av programmen jag följer - Husdrömmar, och sedan följer fortsättningen av Homeland, så bra!
 
I morgon blir det att återuppta gymet och två varv i Milon där.
 
Onsdag blir det premiär för boxpass på kvällen, kl.20:00, får se hur det går, :)
 
och på torsdag blir det återigen två varv i Milon på Hässlöhuset.
 
På måndag, den 20 mars, då bör jag har närmat mig mitt marsmål med råge....spännande, 132,5kg, ska den visa då!
 
Heja Steffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0