Thåström...

Thåström 60-år idag, och då kom jag att tänka på när han var med i Melodifestivalen, fan, fan, fan....så skulle jag kunna sammanfatta mitt nuläge just nu, fan, fan, fan, jag håller på att falla tillbaka i gamla onödiga, onyttiga, ej träningmönster, tillsammans med dålig kost, inte bra.
 
Vad är det som gör att jag inte lär mig??
 
Jag vill jju inte vara så här stor, men tydligen är det jag vill, med tanke på mitt beteende.
 
Om jag beter mig på samma sätt igår som idag, då får jag ju också samma resultat i morgon som igår, hahaha,
 
Jag måste sluta med något och jag måste börja med något.
 
Kom igen nu för f-n.....du kan ju om du bara vill!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0